joi, 11 septembrie 2008

Am revenit

N-am fost in vacanta.nu. am fost la concert la Iron Maiden. Si Bruce a avut toate inaltele la el. Si io am avut urechile larg deschise. Si mi-a cauzat. Si-am mai stat si-n fata langa boxe, sa nu-mi scape ceva. Si dupa concert am locuit vreo saptamana -doua langa cascada. Si am mancat zece zile perfuzii. Si pastile. Si mi-a fost frica de m-am kkt pe mine c-o sa crap, c-o sa-nnebunesc, ca or sa aiba copii mei o mama turbata, daca-or s-o mai aiba. Nu glumesc, a fost oribil. Mi-a fost FRICA. Frica aia care-ti ingheata creierul. Si io tin mult la creierul meu, asa neganditor cum e el. Si-atunci am luat sufletul si l-am folosit pe el. Ruginise putin conexiunea cu Doamne-Doamne (de nefolosinta, nu de alta) dar....a functionat, caci m-am rugat cum nu m-am rugat demult, sau poate niciodata, cu gandul la fetele mele, si s-au rugat si altii pentru mine si le sunt recunoscatoare mai mult decat pot s-o arat, si-am continuat sa mananc pastile .....si asa m-am mutat de langa cascada. Acum locuiesc mai departe, mai in luminis, mai canta greierii da` mult mai incet, ingnorabil, de altfel, ceea ce e bine, fata de acum o luna cand nu credeam sa mai ajung vreodata la vreun concert, nu credeam sa mai ajung vreodata undeva, de fapt, acum...pe 21 ma duc la Cohen, o sa ma vedeti pe gazon, io o sa fiu aia cu dopuri portocalii de urechi :). Toate astea astea poarta numele de Tinnitus, sau pe romaneste tiuit in urechi, da nu de orice fel, ci permanent, mereu, always, forever, sau cine stie? Oricum, ceva suficient sa te-nnebuneasca .... asta pana te-obisnuiesti...

Niciun comentariu: