luni, 5 ianuarie 2009

Back in business

Fratilor, yes ! I`m back ! Sigur ca as fi avut in aste doo luni si ceva material cacalau de rumegat, sigur ca m-au mancat palmele s-o si fac, dar la fel de sigur ca viata iti ofera nenumarate posibilitati de petrecere a timpului tau pe care l-ai fi vrut liber in cu totul alte feluri, cum ar fi la doctor (nimic grav, nu va speriati, clasica viroza cu extindere la plodu cel mic, deci usor mai complexa treaba), la bucatarie (aici sotul meu va jura cu mana pe inima c-oi fi stat in bucataria altcuiva, ca a noastra nicidecum, finc-a murit de foame), la supravegheat lectii de clasa I (mama lor de lectii si de litere si dictari si ....noroc ca la mate merge ultrarapid, wheuuu..!), deci da, cica am fost ocupata.
Intre timp, vizitatorii mei numarati pe degete (uneori de la o mana, alteori si cealalta si niciodata adaugand vreunul de la picioare) m-au gasit fie prin amabilitatea link-urilor unor persoane tare faine (pe care le banui ca m-au vizitat chiar ele insele, in marea lor mila, altfel cum? si multumesc :) ), fie, zic, calare pe motoare expunandu-si variatele probleme de zi cu zi (ca doar suntem la zideziinromania, nu?? )
So, in july, m-am dezvaluit celor 2 (doua) personaje care au dat pe la mine:
- ''cum sa citesti sms-urile altora'' - ...but who the fuck cares?
si extraordinarul si inegalabilul - ''cum sa tratezi un prost'' - cu grija, monser, mai ales daca are mintea odihnita ca cine-ntreaba.
Mai departe, august s-a umplut cu:
- 3 cautari pentru flashmob-ul cu apa, stiti voi,
- ''noile descoperiri ale tehnicii'' - dom`le, in epoca national geografic, Descopery-vreo 3-4 canale, basca reviste si pliante promotionale la ultimele racnete ale doamnei Tehnica, va mai obositi sa cautati pe net asa vag?
- (asta-i tare, imi vine sa plang) ''prietena mia nu mamai baga in seama'' - nici in zeama, banuiesc, de unde si tristetea
- ''asta e prea de tot'' - asa mi s-a parut si mie
- ''statusu ala cu tiru'' - never heard of
- vreo 3 de ''sensiblu'' - veti vedea ca farmacia asta va strabate ca un fir rosu intreg pomelnicu de cautari ce dau spre mine, asta din cauza ca M-AM ENERVAT RAU ASTA VARAAAA ! NA!
- si absolut flatantul ''cur imens'', si-nca de doo ori, ajuns la mine nu ca m-as fi laudat io, ci ca am pomenit de-al alteia intr-o postare ''din parc''.
Da` septembrie ce-mi zarea?
- din nou ''cur imens'' - nu pot sa cred draga ca n-ai dat de el pana acum :O
- ''cum sa-mi tratez mirosul urat al gurii'' - daca-i dimineata dupa betie, baga repede un castravecior murat, taie si greata ta, si greata partenerului (din nou :O)
- ''lasa-le tu pe ele'' - asta daca n-ai avut muraturi in casa, pleaca tu primul, mah !
- sensiblu, again, cu cantar, fara, si altele.
- ''ma simt frustrata'' - si eu, de-aia scriu aici. Nu, tu nu poti sa scrii aici, fa-ti blogu` tau, dah?
Octombrie, faza pe internet (gluma asta bashita e pentru aia mai batrani cu Cantarea Romaniei iesita si pe nas):
- ''ma simt frustrata'' din nou - fata, ti-am zis, fa-ti un cont si varsa. Nu, nu asa, am zis intai fa-ti un cont; na, ca....
- sensiblu...normal,
- ''cur imens'' - nu poooot sa cred ! p-asta il cauta ''frustrata'' si nu-l gaseste, se fugaresc la mine pe blog; sau or fi mai multi care cauta cur imens? hmmm! pai acuma-mi spuneti?
Sa-i dam bataie, cu noiembrie:
- sensiblu de-un milion de ori (domnilor, pricepeti ca e nashpa farmacia, dah? indiferent de locatie)
- ''sa tesem frumos'' - p-asta nu mi l-a luat mama
- ''cum ma tratez de oftat des'' - offf, stiu si io? n-avem, nu putem
Iar decembrie a fost de-a dreptul luna cadourilor, ia priviti:
- ''dictionarul limbii de lemn'' - acu cioplesc la el
- ''modele gherete'' - reveniti, nu-s asa buna la desen
- vacanta mare pisti'' - never ever ever!
- ''stare de ebrietate la scoala'' - doriti sau vreti sa scapati?
- ''sunt frustrata'' - asta sigur ma cauta pe mine
- ''fete cu cur imens'' - cred ca saracu din lunile trecute a avut vreo experienta nefericita si s-a gandit sa detalieze mai bine cautarea, hihihi
- ''turbez'' - promiti ca nu ma mushti?

Anul 2009 a inceput fulminant, cu o plaja foarte larga de personaje, unele cu aspiratii inalte, cum ar fi cautarea ''palatului alhambra'' sau intrebandu-se ''cum ma raportez la viata'' (indiferent ce naiba o fi vrut sa zica, il bagam la inalte, sa vedeti mai incolo...), iar altele cerand prozaic, fara pic de romantism, ''filmari cu fete care asi dau drumu'' la vale, completez io, sa mearga si sub 18 ani :O
Astept provincia. Desi....

Hai la multi ani, by the way !

6 comentarii:

ina bixade spunea...

La Multi Ani!!! Un An Nou frumos!!!

Marin spunea...

Hai la multi ani doamna, deci m-ai luat cu ai tai caucatori in ale netului! Jos palaria alor mei in fata alor tai ;)

Marin spunea...

si era cautatori...scuze viteza :D

Alhambra spunea...

draga, asta doar pentru ca nu ai un 'cur imens' ca mine :D si nu esti nici frustrata, of course !

Dan Simoaica spunea...

La multi ani si bine ai revenit pe blog.
BTW si eu trebe sa revin ca sunt tare in urma.

Marin spunea...

Frustrata, nu insa in ce priveste curu-mi permite-mi sa te contrazic :)))