sâmbătă, 21 februarie 2009

Palitura de pedeapsa. Astazi: marjelii si deco (part one)




Deci sa vedeti. Deci cine stie ma cunoaste, si pe aceasta cale le urez un an nou fericit la toti care ma cunoaste si-i anunt c-am deschis o noua rubrica pentru grupul mic dar select (vai de mine, era sa scriu erect !! :D ) al des-numitilor mei vizitatori zilnici (sometimes just me, myself and I). Aceasta rubrica poarta mandrul nume de Palitura de pedeapsa si este blanda, pentru ca nu vreau sa crap capu`, nooo, Doamne fereste, doar intep un pic, impung oleaca, ''ne radem'' (da` cu ''i'', ca nu ne radem la subtioara, daa?) si-uite-asa ne binedispunem, ok?
Start.
Vizitam azi un site, cum sa-i zic, al unei fete care are, cum spunea un impatimit al genului, o ''pasiune de margele'' (sic!). Again, oamenii de ma stiu pe mine au aflat ca si io, deh, ca fetele, ma bag pe subiectu` asta, nu cu mare scofala, ce sa zic (adica as putea si io sa-mi trag la nishte chestii niste palituri dintr-astea lejer - asta ca sa nu creada proprietara site-ului ca nu stim ce-i aia autocritica, in caz de da pe-aici, bine?). Deci, din nou. :)
O luam punctual si cu poze, toate cu purul drept de autor al proprietarei, caci doara ele mi-au fost inspiratia nocturna. Voila !

Site ingrijit, ingrijit de unu`, nu conteaza, aranjat curatzel, produse berechet, magazinash, nu gluma. Prin care ma plimb si dau de asta (foto 1 ....neaaahhh, nu va pun link, nu vreau nici sa-i dau na na, nici sa-i fac reclama).
Deschid, ma uit, ma sucesc, ma-ntorc, numa` cu spatele nu, stau stramb si ma buseste rasu` (desi al meu sotz sustine ca asa a vrut artistu`, si deci....), hai ma lasi? ori poate, zdrang, acord io o circumstanta atenuanta, fata tocmai ce-a creat rama special pentru noptiera, cand te culci iei poza iubitului si-o culci si pe ea sa faca nani, nuu? Desi daca eram io iubitu` si eram si langa ea ii dadeam cu rama-n cap. O scapare, zic, si ma preumblu-n continuare prin ''magazin''.
Si vai, iubitu` e plecat, si uite, nu mai vine, si-mi zace-n foto inramat si doarme-aici cu mine ! Va spun am avut surpriza de oroare sau oroarea de surpriza sa bifez inca doo dragutzele rame (dealtfel) cu aceleasi amintiri facand nani nani !!! (foto 2 si 3).
Nu, e clar, fata asta nu iubeste marea !

(continuarea - mai sus :))) )

Niciun comentariu: