duminică, 22 februarie 2009

Palitura de pedeapsa. Astazi: marjelii si deco (2)



Revenons a nous moutons. Am mai iscodit pe site-ul de care va vorbeam ieri (vezi mai jos :) ) si-am mai avut momente de neliniste. Cum ar fi acela in care, tot la capitolul rame, dar de oglinda, am dat de doo 'chestii' pozate cu tot cu oglinda aferenta in care hopa ! se zarea cevaaaaa. Acuma, domnilor, as putea sa organizez si un concurs cine stie castiga un cico, io in mod sigur nu, pentru ca nu ma prind neam ce-ar putea fi obiectu` ala atarnat pe peretele don`soarei, care s-a lasat prins de aparatul foto, si care seamana cu....hai c-am desfacut sticla (pai la pahar, ce credeati?) ! Voila de vezi !
acuma, poate dac-ar fi sters oglinda de praf poate aveam si noi un hint ;) ...mama-i dusa-n sat cu doru`, azi e singur puisoru` si-am inchis usa la tinda cu zavoru` :))
Anybody?

2 comentarii:

Zuzu spunea...

Hello! Ce dragut arata oglinjoarele!!
Eu am asa una, de la Ikea, simpla, culoarea lemnului.
Zuzzz

Alhambra spunea...

asa e, sunt dragute, pacat, cum ziceam, ca don`soara creatoare nu le-a sters de praf inainte de a le poza :P