luni, 2 martie 2009

Fugiti de BeReDeu !

N-as vrea sa-mi ies din mana si din nervi si sa ratez povestea mea de dragoste si ura, de fapt ura si nici un pic de dragoste, cu BRD-ul.
Cele mai recente scene le-am avut saptamana trecuta cand asteptam sa-mi intre averea de la Directia de protectie sociala si bla-bla-bla pen` ca stau cu copilu mic acasa. Va anunt ca posed BRD-net (e internet bankingu lor) si deci am tot intrat sa vad minunea. Asta o fo prima chestie care m-a umplut de spume: cica e internet banking, da` nu prea e on-line :)) adicatelea tie-ti intra bani da-i vezi ashea, cam peste o zi-doua in sold. Sau ii cheltui si la fel, nu poti sa vezi seara acasa cu cat ai mai ramas, ca deh....operatiunile alea le transcrie cineva de mana de pe maculator pe curat (prima sarma-n nas. adica baga-le-as sarma-n nas. civilizat. Doamne, cine ma mai citeste o sa ma creada o porcaita si jumatate. Honestly, I`m not. Well, maybe just a half.)
Deci. Vad banii, imi suna-n cap tasku sa fac un transfer catre cineva care avea nevoie, intru pe net, hopa (precizez ca nu m-am bagat la de-astea pana acum ca-i papam - pe bani - mai mult la piata unde nu si-a bagat Maricica POS cu card la dovlecei), hopa zic, nu pot baga beneficiarul. De ce?? Contactati banca, zice (sau mai degraba zace scris). Hopa, zic, n-oi fi luat a mai buna varianta de BRD-net si nu ma lasa. Sun la banca. Banca e acasa si raspunde. Dupa, evident, vreo cateva minute in care tre` sa apesi 1, 3, 2, 1, 1, pe ma-sa si pe tat-so.
Raspunde banca. Alo, vreau sa fac un transfer si nu pot baga datele. Ce fac? Paaaaaiiiiii, zice banca proaspat vopsita blond (desi gandirea pare chiar natur) nici nu puteti? De ce, mai tre sa platesc ceva, pentru vreo optiune, ceva? Nooooo, daca vreti un transfer dictati-mi mie beneficiarul cu toate datele sau mergeti pana la agentie.
WHAT?????!!!???? adica, WTF??????? De ce Doamne iarta-ma as face chestia asta?? De-aia mi-am luat internet banking? sa ma plimb pana la banca sau sa ordon transferuri prin telefon? Shit !

Booon. Refuz oferta generoasa de a sta la taclale la telefon. Inchid. Ies la plimbare. In plimbarea mea prin cartier ma opresc, totusi, la un BeReDeu sa fac, totusi, acel transfer. Intru. Dau buna ziua si cer sa transfer 100 de lei din contu` meu in alt cont al cuiva, culmea, deschis tot la BeReDeu tot la o sucursala din Bucuresti. Pasarica de la ghiseu imi ciripeste sa stau un pic si ''mai cheama sh-un cane'', ajutor de nadejde, sa facem cu totii impreuna un transfer. Hopaaaaaa! mi se adreseaza ''ajutorul'', nu se poate! Ba pardon! De ce ma rog?
Atentie !!!!!! Tobele......vrrrruuuummmmmmmm ! Raspunsul ma lasa siderata asa cam pentru un minut:
- nu se poate pentru ca aveti contul deschis la alta sucursala de-a noastra, nu la asta de aici, si e alta gestiune contabila; ca sa puteti face transferul trebuie sa mergeti acolo unde v-ati deschis contul !!!????!!!????!!!???!!! ....Sau la telefon (yeah, right)
Dupa ce trag vreo doo duzini de guri de aer in piept ca sa nu urlu la aia si sa-i dau urechile pe spate, ma indrept de shale si zic: Serios? si daca era deschis in alt oras ce faceam, eram in Gara acuma? Aberantilor ! Si ca sa-mi inchid contul ce tre` sa fac? paaaiiii, tot la sucursala unde l-ati deschis tre` sa mergeti. Ei bine, pentru asta am sa ma deplasez ! Nah !

Huoooooooooooooo ! si-am intrat la ING sa-mi deschid cont.

Niciun comentariu: