joi, 24 iulie 2008

Cat de mult conteaza o pana?





daca e aia pe care tocmai ce-am prins-o la concertul Metallica, enorm ! Una, ca e 'de la ei', a doua - poti sa le spui nepotilor cand o sa fi boshorog (in caz ca i-ai educat corect pe parintii lor si au stiut sa le explice cine e/a fost Metallica si ce vrea ea de la noi) cum ca uite, nu te-ai dus degeaba la `jdemii de concerte, ai si tu o pana 'din alea', a treia - cu aplicare imediata si zdrobitoare, statusul anuntator de succes (Duamne, ca nici nu-mi revin !) mi-a adus instantaneu 7 concetateni dornici de vorbe, aproape simultan; din conversatiile mustind de intelepciune extrag urmatoarele:
1. acu` pot sa zic linistita 'ce pana mea?' fara sa mi se impute riguros ca eu nu am asa ceva
2. chestia cu prinsu penelor la concert, dupa cum am stabilit cu o prietena care dorea secretul pentru un coleg doritor (caruia-i urez pe aceasta cale macar o pana de la Maiden - daca a avut finantele si inspiratia sa-si ia la gazon A, ca nici aia n-arunca asa tare), am stabilit, ziceam, cum ca treaba e ca la buchetu` miresii: ea-l arunca, daca e spre tine, te bagi si-l prinzi, no? asta daca nu s-a bagat cineva inaintea ta, cum era si io s-o patesc taman cu un pusti carator de bere prin public, care saracu mi s-a parut a avea o fractiune de retinere cavalereasca in aplecare, drept pentru care m-am aruncat io spre in jos; io zic ca un mic secret tot ar fi, ala poate s-o fi retras sa nu cad pe el si sa-l strivesc :D. Trageti singuri concluziile...
3. ai, n-ai treaba, te mai baga lumea in seama: ne-arati si noua pana? da` nu poti s-o pui pe webcam? da` de ce scrie 2007 pe ea? io-te de-aia, sa se mire aia care n-au fost si n-au prins, ca pentru cele mai bine de 6 ore de imbibare zdravana cu ploaie torentiala e buna si-o pana :P
4. in rest, ne-am pitit sub saci de gunoi (si s-a vazut dom`le, care-i omu` chibzuit de-avea pelerina-n casa, care-i omu` cat de cat instarit (dupa marimea sacului de gunoi !), care-i shopping-ar (dupa felurile pungilor din cap).
...am vazut un tip cu o punga de gunoi de-aia de la administrator, neagra, transparenta, lipita pe cap, cu cateva gauri total asimetrice si inutile (pen`ca in nici un caz nu respira prin obraz), arata intr-un mare fel omu`, ca un ciorap-plasa din ala rupt, de curvulitza obosita :))
Deci, a fost un concert super fain, pentru ale carui bilete am stat io cu vreo 3 luni in urma cu burta la gura vreo doo ore la coada, avand in fata doar 6 baieti tremurand de emotie ! (io am stat pe-un scaun - eram in Plaza - ca nu riscau aia sa le nasc si sa se-ntrerupa datu` biletelor). Mi-aduc aminte ca am ajuns cam tarandu-ma la casa respectiva, i-am vazut pe baieti la coada, am vazut fatuca stand degeaba, m-am asezat la rand zicand ca-n filmele cu mafioti: 'banuiesc ca stam pentru acelasi lucru, nuuu?'

si-am scris toate astea pen`ca sa nu creada onor cititoru cum ca-s numa chestii triste, niervoase sau frustrante in viata mea, ci si chestii faine rau, cum a fost ast concert (chiar daca ne-a plouat de ne-a muiat oasele, `tu-i mama ma-sii, si li s-a luat la proshtii aia curentu de la aparatu de pishat cafea, `tu-i mama ma-sii de doo ori!) !

Niciun comentariu: