luni, 21 iulie 2008

doo intamplari mici de azi

Prima - in autobuz imi atrage atentia in dreptul unui scaun o gramajoara de hartii facute mici-mic; imi trece prin cap sa-mi ridic privirea si vad ca tipu de pe scaun tocmai maruntea ceva si facea frumos fluturasi pe jos (ce rima mi-am tras!). Ma bag in seama (io stiti ca sunt cu salvarea balenelor, reimpadurirea, jos ghertzoii, etc.) si zic pe un ton linistit, matern si resemnat totodata: de ce arunci pe jos? Tipu (unu cu lant gros la gat, Ag, nu Au, dar fata de ghertzoi tanar, inca fara burta) pare usor traznit: haa? Io revin in forta: de ce arunci hartiile pe jos? e urat ce faci (hahahahahaha asta a fost partea cea mai tare :))))) )...
Raspuns: si?
Io (tot mai resemnata): era curat pana sa vii tu......

intrebare: mai avem vreo sansa?

A doua - in parc, personaj principal - caruciorul rosu (da, e rosu :p): stau la o codita micutza la apa/suc si brusc ma trezesc ca acoperisul/cupola/copertina/partea de sus a caruciorului, cum vreti sa-i spuneti, pe care o dadusem pe spate sa-i vina lu piticu mai mult aer reshapat, ma trezesc zic ca se trage brusc in jos, se-nchide la maxim adica, de parca venea vreo furtuna si cineva mi-a ferit copilu` :) dar nu ! ce sa fie, ce sa fie? dom`le, nu, nu a trecut acceleratul, a trecut una cu un cur imens (si cand spun imens inseamna ca e de 3 ori cat al meu - ''pentru cine ma cunoaste'' asta inseamna foarte mult, sa stiti), un cur imens deci, si banuiesc cu ochii mici si impaienjeniti, de nu s-a uitat toanta pe unde trece....Imagine, sa tragi copertina caruciorului in jos cu curu` din mers, asta da isprava! de retinut pentru cand o sa am mainile ocupate cu plase si-o sa-nceapa ploaia !

intrebare- problema: sa se calculeze forta necesara........huooooooooo!!!!!

Niciun comentariu: