sâmbătă, 19 iulie 2008

ce-mi place de Sensiblu......ba nu !

asta-i de vreo saptamana, da` mi-am propus s-o tin minte (stiti ce patesc de obicei? ma enervez, ma amarasc, ma mir si raman cu mirarea si cu nervii, da` fir-ar sa fie uit - in timp, totusi, ca nu m-a vizitat scleroza in forma ei romantica - de la ce m-a luat)
aveam nevoie de aspirator nazal cu baterii pentru bebelushi (treceti peste denumirea incalcita, ii zicem ANBB, ca e personaj principal); vazut pliant sensiblu cu ANBB in el; vazut - placut (ce sa-i faci, nevoile si neamul) recte mers la sensiblu cu copchii dupa mine (ca mai am una bucata atotvorbitoare, ca mama-sa, deh !)
Intru, cer frumos ANBB si mi se spune n-avem. Nimic frustrant pana acum, but shit happens anywhere: imi zice don`soara ''mda, n-avem pentru ca stiti, e cam scump si noi suntem farmacie de cartier (remember, eram intr-un sensiblu, renumiti pentru preturile lor magaresti) si daca doriti gasiti la Plaza ! Daaaahhh?? zic, pentru chestia asta ma trimiteti la Plaza? pai aveti in vitrina chestii mai scumpe decat ANBB-ul meu... nu-i normal ! Stim, dar, ce sa facem, n-avem, daca ramanem cu el? (*&^%#^*$#&% !!!!!) Doamna, suntem intr-un cartier mare unde se da lumea-n stamba numa` cu 4x4, nu vi se pare putin absurd? Pentru o bucata atatea precautii? (sa nu uit, aparatul, sofisticat fiind, costa 200 de lei, dar pentru comparatie un cearceaf de patut de la fratiorul lor miniblu e 90 de lei, asa caaaaaaa... poate ca nu i-as fi dat, dar chiar aveam nevoie)
Paaai (se gandeste intens don`soara) am putea sa va aducem maine unul daca ne dati un aconto. Whaaaaat? Mi s-a aprins beculetul rosu. Glumiti, nu? sa va dau si bani in avans? Gizas !
Apare doamna diriginta de farmacie, impozanta, si mediaza situatia: o sa va facem comanda pentru aparat, lasati-ne un numar de telefon (offffffff !) trec in fiecare zi la plimbare prin fata farmaciei, ce Dumnezeu? pnetru un aparat de 200 de lei? pai aveti cantar in vitrina de 500 de lei ! lasati, nu de mai trebuie numarul, da` veniti maine, daa? Noooooooo, am vrut doar sa vad ce faceti, ma plictiseam si-am zis sa cer ceva ce n-aveti, sa ma joc putin :D:D
Am rezolvat a doua zi, din pacate n-a fost suficient de performant pentru ce muci avea bebelushul de fie-mea, asa ca pe langa ca m-am enervat am aruncat si banii pe fereastra, ufffff, si-am ramas si la bagatul aspiratorului la ore nebanuite ! (pentru nedumeriti, exista totusi un sistem de scoatere a mucilor la astia mici de tot, o terminatie tubulara de plastic atasata la teava aspiratorului mare....brrrrrr, da` macar e eficient)

Niciun comentariu: