duminică, 20 iulie 2008

simt ca turbez ! de ce? UPC !

pai doar pentru ca mama are o ghiulea de picior si pe ea scrie clar UPC, si de voie-de nevoie am ajuns la o casierie (tot de cartier, ca io nu mai ies din cartier :)) ) sa platesc cablul. Iata epopeea mea in 5 vizite la casieria UPC amenajata insolit intr-un apartament la parterul unui bloc (5 trepte inalte fara rampa carucioare):

- prima vizita: ma inscriu pe aleea catre blocul cu casierie; realizez ca sunt cu caruciorul si n-are rampa. De obicei rivalizez cu Van Damme, dar treptele-astea-s inalte....hmmmm....uite un nene ''de paza'', poate m-ajuta el. Nu zic nimic, apuc caruciorul vanjos, urc, ajung sus, nenea nici nu s-a clitit de pe scaunelul lui, poate p-ala e angajat sa-l pazeasca, daca i-l fura cand se scoala?
Inaintez spre casierie: vreau sa-i platesc lu` mama mea abonamentul pe 6 luni (deci io vreau sa va dau bani, ba, daaa?) si vreau d-ala ieftin, cum procedez, intreb? Pai se poa` numa daca semnez din nou, pe noul pret, si promit pe cuvant ca nu plec mai devreme de 2 ani de la magariile lor decat daca marchez meleonu ca pedeapsa. Mda, nu-mi place cum suna, zic ca revin dupa ce reflectez la marea oferta.

- a doua vizita: am reflectat, lu` mama mea ii e indiferent (''macar sa mai traiesc io doi ani'' - God, I hate this !), ramanem pe UPC, ma duc din nou, tot in cadrul plimbarii zilnice cu caruciorul, evident (si tot evident, de cand e in vacanta, cea mare e pisti tat cu mine, cu cin` sa stea?), ajung la scari, urc tot ca Vad Damme, de data asta boscorodind in barba, poate-poate, nenea tot nesimtit cum l-am lasat.
Iar ma duc la ghiseu, zic: gata, m-am hotarat, zice, mereti in spate la baiatu care face contracte, uau unde l-or fi bagat, unde era debaraua? merg, impingand si tragand de carucior ca de un sac cu cartofi, ma asez istovita pe scaun in fata tipului si-i zic ce vreau. OK (Doamne, asa simplu? ntttttt !), facem act aditional, azi 11/06/2008. Ma uit inainte sa semnez si vad: aplicabil incepand cu luna urmatoare semnarii lui; ahaaaaa, ce bine ca pot plati din iulie cum voiam. Imi confirma ca nu se poate plati pe loc, dar explicatia lui de parashutat a fost ca nu figureaza inca in sistem !!! Ta-daaaaa ! De ce ? ca ''il baga baetii mai tarziu''......in fine, urmeaza sa revin la inceputul lui iulie.

- a treia vizita: ma duc, in ansamblul deja binecunoscut, la casierie, cam pe 10 iulie, nesimtitu` la locu lui, pe scaunel, deja mi-era mila, daca are artroza, lumbago, etc, nu poate cara bietu` om nici o plasa de la piata darmite un carucior, enfin, zic lu` casiera: am venit ca sa platesc. Ce sa platiti? stiti, la mine nu figureaza nimic pe iulie, inseamna ca ati platit !!!!!!!! (Doamne, e plina lumea de tampiti si io-i caut peste tot !) Femeie, cum sa platesc, acu vreau, aaaa, pai poate nu a fost emisa factura! Bine, dar am un act aditional, trebuia....deja....suntem in 10 iulie ! Ei, ''n-au apucat baetii sa-l bage in sistem'', mama lui de sistem ! si nu pot sa platesc? ba da, da` mai scump, pai de ce-as plati mai scump cand am semnat un contract? Iar fiinta aceea care numa` trestie ganditoare nu erea imi zice fabulos: pai ce va deranjeaza, ca se decaleaza cele 24 de luni ! Bre, nu poti sa-mi iei 34 cand io am semnat pentru iulie ca 22, daa? N-ai cu cine, vorba lu` Naumovici ! si ies.

- a patra vizita, dupa vreo 4 zile: again, chiar daca v-ati plictisit de caruciorul meu :D, urc cele 5 trepte inalte. Ma duc tinta la aceeasi casiera nesarata si intreb direct: va apare actu` aditional in
sistemu` lu peshte? nuuuuu??? nici acum??? (mi se zbate o vena si mi se subtiaza vocea) Minune !!! se ridica nesimtitu` si se apropie de ghiseu si de mine; il vad si-l atac (ca n-am mai rabdat): e a patra oara cand vin si niciodata nu ati catadixit (aici s-a bulbucat, hihihi) sa va miscati de pe scaun sa ma ajutati cu caruciorul pe scari si acu` ca am ridicat putin vocea v-ati dezlipit? Casiera: domnu` e aici sa ne protejeze ! (Hahahahaha !) Io (tot la el): da` ce credeati ca-i fac doamnei, care de fapt n-are nici o vina, c-o strang de gat? Hai duceti-va si va asezati, stati pe scaun, nu e cazul sa va sculati ! (a fost cam neclar pentru el ce sa faca, in momentul ala, cred c-ar fi stat :D). Madam mi-a dat un nr de telefon cica sa sun acolo sa intreb de ce nu apare actu meu in sistemul lor de kkt. Am iesit in aplauze (adica ashea-mi suna-n urechi, ca tot am carat solo caruciorul).

-intermezzo 1 - sun, apas tot felu de extensii, vorbesc cu un pusti, cred, care-mi promite ca o sa ma sune sa-mi zica de ce
- intermezzo 2 - peste inca o zi sun din nou, dau de o gagica, aaaa da doamna, apare actu`, totul e in regula (trecuse oricum o luna si cateva zile de la semnare), uraaaa, ma duc sa-mi dau banii !

- a cincea vizita si ultima pe anu asta (c-am platit pe 6 luni ;) )! (sa dea Dumnezeu !) - ghici! urc caruciorul, ie altu la primire care culmea, e-n picioare, vine spre mine, o minune?? o anu, vine doar sa-mi spuna SA LAS CARUCIORUL CU COPILUL IN EL ORI IN DREAPTA ORI IN STANGA LA INTRARE, AFARA !!!!!!!!!!! Huoooooooooooooooooooo!!!!! Io, cum ma stiti: ce zici dom`le, nici nu ma gandesc si intru hotarata peste el; boul da sa ma blocheze, vede ca aproape-l calc cu rotile si se-ntoarce ca copchilu rasfatat la ma-sa: are voie? proasta da din cap: da, da. Io catre l`imbecile: cum dom`le sa-mi las copilu` de doo luni in carucior afara? ce, am un pepene si-l las la usa? (desi e ca un pepenas, manca-o-ar mama pe ea de buflici ! :)) ) asta ca nu, ca e nou, ca azi e prima zi (hopa, a plecat nesimtitu? a venit idiotu), ca are si el nepotei (imi venea sa-l intreb: sunt intregi? da eram prea cinica), platesc si ...........ies, in sfarsit !

recitind, texul asta e plin de invective, se vede ca-s inca niervoasa rau ca-s amintirile proaspete :D

Niciun comentariu: