vineri, 25 iulie 2008

Generatia +50 si noile descoperiri ale tehnicii

Nu vreau sa jignesc pe nimeni, nu vreau sa flutur aratatorul in aer, remarc doar cata tangentza are generatia de + 50 sau +60 sau + 70 cu minunile tehnicii care ne-nconjoara de ne ia tot aerul. Pai sa vedem: soacra-mea il cheama pe barbata-miu sa-i citeasca SMS-urile primite, maica-mea reuseste sa le citeasca, de trimis nici vorba, ma pune totusi sa i le mai verific from time to time, sa nu plece din telefon, cu telecomenzile astea pliiine de butoane ce sa mai vorbim, mai bine punem pe ''1'' canalu` preferat si gata, stim o treaba.
Inteleg nedumeririle, reticenta, dificultatea de a accepta si de a-si insusi ceva nou, mai ales cand niciodata n-ai fost spiritul practic al familiei. Ma amuza insa cand dau de cate-o mamaica sigura pe ea care tine sa te puna la respect gafand iremediabil.
Cum ar fi: la posta, la coada, io prima din prima (ce va mirati ashea, mi se-ntampla si mie anual !), p-orma o tanti, si p-orma vine mamaica ! Zice `mneai intai frustrata ca e deja a 3-a la rand, desi abia a aterizat: da` greu se misca de cand au pus calculatoarele astea, inainte se miscau mai repede, acu` de cand cu calculatoarele ... (calculatoarele fiind pentru majoritatea celor in varsta si - s-o recunoastem, ramasi cam neinstruiti - un soi de buru-buru, nu se stie ce e, de unde vine si ti-o trage cand nu te-astepti !) Tinta ratata ! Nu-i raspunde nimeni ! Si oricine stie ca treaba asta e terrribil de frustranta pentru babutze :)) O vad ca se foieste, vad ca are-n mana o factura (pare de Romtelecom si la ghiseul asta se platesc doar mobilele) si ma mananca-n cur (v-am zis cat de des ma mananca pe mine-n cur? ei, stati pe-aproape si-o sa vedeti !) s-o-ntreb:
- ce vreti sa platiti?
ea: - aici am stat si data trecuta
io: - bine, dar ce vreti sa platiti?
ea: - telefonu, vreau sa platesc telefonu, am stat tot aici data trecuta
io: - care telefon vreti sa-l platiti (ca nu se vedea exact ce factura era)?
ea, siderata intai, apoi triumfator ironica, cu evidenta intentie de a-mi da peste nas: cum care? ........public ! auzi, care telefon?
io: ????!!????!!?? (in gand: bravo, mamaie, ai glume-n program! - citat din colega mea de serviciu, thanks ! )
ea: (se muta la cealalta coada, aia buna, si-mi face semn vesela) aici am stat si data trecuta !

:)))))))))))) sau poate .... :((((( ca cine stie ce-o sa mai debitam si noi la varsta ei, daca ne lasa astia s-ajungem ....

Niciun comentariu: