sâmbătă, 19 iulie 2008

Nu incetez sa ma mir

la cate am de varsat, sa-ncep cu ceva foarte recent, din dupa-amiaza asta: sunt in scara blocului, stau la 3, urc pe scari inceeeeet, inceeeeet pentru ca am o pitica de doo luni in ham (God, era sa scriu in lesa :)) ) si sa n-o balangan prea tare, cu dreapta incerc sa-mi tin geanta si cheile, cu stanga car 3 sticle de apa (total 4,5 litri apa + 5,5 kile copil + ...nooo, ce conteaza cate kile am io si ce urat gafai? ) .
Hopaaa, vecinu` de la 4, da, cel amabil pe care nu-l lasa nevasta sa fumeze in casa, banuiesc ca de-aia prefera fumatul pe scara, la geamlacul dintre 3 si 4, including placerea de a azvarli chistoacele (uneori fumegande, pentru suspans) din doo deshte catre etajele inferioare in cadrul oncursului: ''unde pica oare azi?''.
Ei, vecinu e in forma, uite-o pe doamna, ce copilas dragut, eeeeiiiiii, tzitzitzigluglu si alte de-astea....si da sa se joace un pic cu mana atarnanda a fie-mii, atarnanda, by the way, pe langa tzatza lu` mama sa; imaginati-va un pic ce sentiment, ce fior m-a cuprins....de scarba, evident :D
Asta a cam fost tot ce i-a trecut prin cap sa faca, dupa care a luat-o vioi in sus pe scari, la cei in jur de 50 de ani pe care-i are...i-am facut loc spunandu-i ''io urc mai greu'' (ca am de carat, de ce mi-ai da o mana de ajutor?).
Stiu, povestite, frustrarile mele s-ar putea sa nu mai aiba intensitatea simtirii, deci s-ar putea sa ma si las de chestia asta dupa vreo 3-4 zile (pen`ca da, am astfel de frustari zilnic, voi nu?...nuuu?? aoleo ...)

Niciun comentariu: